Anglie Francie Nemecko Madarsko Italie Jamajka Slovensko Spanelsko Turecko Skotsko Sardnie Cesko Bulharsko Andorra Monako Vatikan Slovinsko Chorvatsko Bosna Rakousko Belgie Jersey Gibraltar

Monday, September 12, 2005

Už dlouho jsem napsal o Vyvolených !


Tak jsem si vzpomněl, že už jsem dlouho nepsal o Vyvolencích. Takže nějaké moje postřehy o Vyvolených.Prvně - konečně se dostávám do stavu, kdy začínám chápat mentalitu většiny soutěžících a tím pádem se v nich víc orientuju a můžu si je víc "vychutnat". Ovšem v zásadě se můj názor na ně nezměnil, spíš se víc radikalizoval - koho jsem měl rád, toho mám rád nadále a ještě víc (Vladko, Regina - kupodivu i Michal) a koho jsem rád neměl, toho nemám rád ještě víc (Petr a přidala se Wendy, Věra a Ros»a). Prostě řady šediváků řídnou a vlastně v nich zůstala jen Katka.Samozřejmě mě zajímá co bude dál. V současném stavu dění jde vlastně o tři fáze, v tomto týdnu doplněné o další. Prvním trojúhelníkem je trojice Zúčtování, Výzva, Duel a posledním spestřením pak dodatečná nominace jednoho soutěžícího.
  • Zúčtování - to bude hodně zajímavé - jednoznačný kandidát neexistuje a obyvatelům vily do hlavy není vidět. Spíš bych to viděl tak, že mají jen pár variant. Buď se pokusí zvolit znovu Reginu a budou čelit té nejistotě, koho si vybere ve Výzvě. Zkusí zvolit Petra a modlit se, aby byl opravdu tak neoblíbený, jak se domnívají. Zkusí zvolit někoho, kdo jasně deklaruje, s kým půjde do duelu (tedy Michala). Nejtěžší to bude mít Katka - stále si hraje na nevinnou, ale teď bude muset promluvit !
  • Výzva - mohla by být zajímavá - pokud se vybere někdo, kdo jasně nedeklaruje, koho zvolí - pak totiž dojde k tomu, že dva dny bude udržovat ostatní pod psychickým tlakem. Vladkovi by to bylo jedno (jedno - jemu není nic jedno), ale třeba takový Emil by byl z toho hodně vzatý.
  • Duel - Opět bude záležet na tom, kdo proti sobě půjde. Pro pořad by ovšem bylo dobré, aby šli do souboje slabší - nejlépe někdo jako Wendy, Věra, proti Michalovi, Monice a spol. Silní by nás dál bavili a přitom by Duel byl o něčem - těsný výsledek zaručen.
  • Volba - na tu se moc těším. Mám k tomu dva důvody.
  • prvně by mě zajímalo, jak kdo ponese to, že do vily přijde někdo po třech týdnech. Lidé už si na sebe zvykli a teď tohle. Kromě toho někoho by mohlo mrzet, že se snažil, tři týdny tajtrdlíkoval a někdo si sem jen tak dorazí.
  • také by mě zajímalo, na jakém základě se budou vyvolení rozhodovat. Vyberou si někoho slabého (alespoň visualně), vyberou třeba Petrovu Kačenku, nebo zkusí vybrat někoho příjemného, kdo by uklidnil emitivně vypjatou atmosféru ve vile ?
Jak je vidět, v tomto týdnu se máme na co těšit. Nervy soutěžících jsou na pochodu, Honza je na odchodu, Petrův spolek zelených je v trapu, další soutěžící za dveřmi a nikdo netuší, kdo je další na řadě - bude to radost sledovat ! tak snad si to ve zdraví užiju !Defectus

No comments: