Anglie Francie Nemecko Madarsko Italie Jamajka Slovensko Spanelsko Turecko Skotsko Sardnie Cesko Bulharsko Andorra Monako Vatikan Slovinsko Chorvatsko Bosna Rakousko Belgie Jersey Gibraltar

Friday, September 16, 2005

Dilema !

Takže o Duelu už je rozhodnuto. Ale oo dilema ! V zásadě mám jasno, pokud se Emil nějek nezlepší, má můj hlas JáPetrZvěřina - ale pošlu ho až těsně před koncem hlasování - nechám si hodně času na pozorování obou protagonistů, protože zatím úplně 100% nevím, kdo bude lepší bavíč. Slovem bavič ovšem nemínín nějaké laciné vtípky, ale někoho, kdo má potenciál strhnout k sobě lidi, rozdělit je, pobavit je a pobavit tím hlavně diváka. A v současné době je to Vladko a Petr. Ovšem pokud se dá Petr na trnitou cestu pokání, s mým hlasem počítat nemůže. Hodný Petr by byla asi nejhorší varianta.
Musím se ovšem upřímně přiznat, že jsem netušil, jak těžké je rozhodnout se v tom systému hlasování. Mám poslat kladný hlas Emilovi, když je to v zásadě nudný neurotik, který má problémy sám se sebou, ale v jádru je to hodný člověk, nebo poslat Petrovi, což je herec, ale stále silná osobnost, která mě pobaví svými srdceryvnými výroky ? V tomto systému musím volit Petra. Kdyby otázka stále tak, koho nechcete - musel bych volit Petra - přeci jen je to hajzlík a Emilovi bych vyhazov neposlal ...
Takže, zítra večer u bedny - zrovna zítra je možné, že se pěkně opotíme :-)
Defectus

No comments: