Anglie Francie Nemecko Madarsko Italie Jamajka Slovensko Spanelsko Turecko Skotsko Sardnie Cesko Bulharsko Andorra Monako Vatikan Slovinsko Chorvatsko Bosna Rakousko Belgie Jersey Gibraltar

Thursday, September 15, 2005

JáPetr ven ?!


Tedy, včerejší vyřazování byl ale nervák. Prvně mě naprosto dostala hádka Reginy, Rosti, Petra a Emila. Vůbec jsem netušil, komu fandit. Snad jen Emil se tvářil mně přijatelně. Na Regině mě stále víc vadí její naprosto asociální jednání - sama se rozhodne, co je správné a bez jakékoliv snahy o diskuzi toto správno prosazuje. Emilovi už z toho všeho hrabe, ale tak moc touží vyhrát, že se stále drží. Ovšem jak moc mu to budou tolerovat obyvatelé vily a jak moc ho podpoří diváci, to je otázka. Rozhodně se snaží chovat slušně, což lidem imponuje. Zúčtování už byla jiná a já trnul, kdo tedy vypadne - před poslední volbou tři lidi se stejným početem hlasů. Bohužel mi v tom zmatku uniklo, že poslední hlasující je Emil a tak jsem měl o něj strach. Osobně ale doufám, že Petr si s sebou vezmu do Duelu nějakého šediváka - Wendy, Ros»u nebo tak někoho a vrátí se - to by byl rachot ! A kdyby k němu ještě dorazila jeho přítelka, to už by byl rachot na n-tou ! Prostě stále to graduje a čím dál tím víc to baví ... už se těším na zítřek ...
A na závěr - mojí hitparádu kyseláků vede Wendy s Věrou a bohužel - Emilem
Defectus

No comments: