Anglie Francie Nemecko Madarsko Italie Jamajka Slovensko Spanelsko Turecko Skotsko Sardnie Cesko Bulharsko Andorra Monako Vatikan Slovinsko Chorvatsko Bosna Rakousko Belgie Jersey Gibraltar

Saturday, September 10, 2005

Přeci jen se k tomu vyjádřím

Na úvod je asi potřeba říct, že Vyvolené jsem si vyvolil hned jak je začali vysílat. Koncept byl dobrý a po pár prvních volbách jsem se těšil, jak to tahle partička rozjede ve vile.
Takže moje první dojmy(míněno po vstupu do vily), ze soutěžících byly následující:

  • Rosťa - pohodář, nebude vyčnívat a možná si bude chtít najít holku
  • Kačka - klidná holka, benjamínek celé soutěže
  • Petr - hezounek, frajírek - určitě po něm půjdou holky
  • Honza - hodně originální postava, určitě bude působit rozruch a bude s ním legrace
  • Vladko - u toho jsem moc netušil, ale na první pohled byl sympa»ák a slušňák
  • Regina - místní dračice. Jestli nám někdo předvede erotiku, tak to bude ona.
  • Monika - nemastná, neslaná. Blondýna, co neví, co chce ...
  • Michal - u něj člověk nikdy neví. Vadilo mi jeho pomrkávání a nevěřil jsem mu jeho "upřímnost"
  • Wendy - v medailonku působila velmi dobře, ale v reálu bylo hodně zakřiknutá. Fakt jsem netušil, co bude zač (ale měl jsem podezření)
  • Emil - prostý člověk. Upřímný, zemitý, rovný - těšil jsme se na jeho bezprostřednost
  • Hanka - další dračice. Bohužel z ní bylo cítit, že už ví, do čeho jde a že to nebude žádná naivka
  • Věra - opět moc vydařený medailonek. Z ní bylo nejvíc cítit, že jde do boje. ®e si nechce moc užívat a tuší, že to pozlátko užívání si je jen dočasný, že to bude boj !
  • Saša - velmi rozumný člověk. Nic nenechá náhodě. Chce se bavit, ale chce i vyhrát. Naprosto přesně ví, do čeho jde.
Takže tohle byla ta partička. Postupem času jsem je začal poznávat víc, stejně jako oni se začali poznávat navzájem. A postupně se rozdělili do několika skupin:
  • Správňáci, upřímňáci - Vladko, Regina - i když Regina s otazníkem
  • Hajzlíci, vyčůránci - Petr, Honza, Věra, Saša, Monika, Rosta, Emil
  • Šedá skupina - Michal, Wendy
  • Nezařaditelní, zcele bez barvy, že ani šedý se nedá říct - Kačka, Hanka
ke každému by se dalo napsat víc a hlavně se trochu rozepsat o celkové a současné situaci, ale to až později - o víkednu času dost ! :-)
Defectus

No comments: