Anglie Francie Nemecko Madarsko Italie Jamajka Slovensko Spanelsko Turecko Skotsko Sardnie Cesko Bulharsko Andorra Monako Vatikan Slovinsko Chorvatsko Bosna Rakousko Belgie Jersey Gibraltar

Wednesday, October 05, 2005

No tak jsem se spletl ...

Ale abych jim nekřivdil - ono být s někým přes měsíc zavřený na malém prostoru, bez možnosti se někomu vyhnout, najít si soukromí, to je o nervy.
Asi nejhlavnějším tématem psolední doby byla sázka, hádka a následný trest v balónkové válce. Už jsem se k tomu vyjadřoval jinde a podel mého názoru je spravedlnost na takových 90% na straně Vladka a Michala. Když si člověk znovu pustí, co říkala Wendy, co říkal Michal, o čem byla sázka atd. tak musím dát za pravdu Michalovi. Ovšem vzhledem k tomu, že cítím jisté antipatie k Wendy a v současné době i k Regině, tak můj názor může být zkreslený ...
Když to vezmu dál, tak hlavní nosné téma se je holení - holí se kdokoliv, kdekoliv, s kýmkoliv, pro cokoliv. Dále je celkem hezké sledovat románek na pokračování (Saša + Monika + Ros»a) - btw: souložit v místnosti s Emilem a Jindrou, to už je výraz opravdového zoufalství (ostaně v BB by nám o tom mohli pokecat :-)). A nakonec Wendy a její "dieta" - musím říct, že takovou dietu jsem ještě neviděl - ani bodová dieta na to nemá. Docela by mě zajímalo (a také doufám, že na to dojde řeč) co nám k tomu Wendy řekne. Ale abych jí nekřivdil - opravdu, majonézu jsem ji neviděl jíst :-).
Saša do Duelu není žádné překvapení - osobně jsem si myslel (a také o tom psal v tomto článku), že to bude Regina, nebo Saša - na Michala jsem zapomněl. Koho si s sebou vezme je ve hvězdách, ale tváří se tak, že bude bojovat (od začátku tvrdí, že je to soutěž a že bude hrát), očekávám tedy někoho jako Michal, nebo Regina - pokud bude fest hráč, mohl by zvolit i Wendy ... nechám se překvapit, zítra se to dozvím ... A jsem také rád, že se konečně vracíme do zaběhnutých kolejí - bylo na čase !
Defectus

No comments: