Anglie Francie Nemecko Madarsko Italie Jamajka Slovensko Spanelsko Turecko Skotsko Sardnie Cesko Bulharsko Andorra Monako Vatikan Slovinsko Chorvatsko Bosna Rakousko Belgie Jersey Gibraltar

Thursday, August 11, 2005

Proč si nainstalovat Ubuntu

K Linux jsem se dostal celkem omylem v roce 1995. Tehdy jsem hodně experimentoval s operačníma systémama (vyzkoušel jsem snad všechno - Windows 3.1, Windows 95, Windows NT 3.5, OS/2 Warp) a do roky se mi dostalo CD Computerworldu s distribucí Slackware. Instalace proběhla dobře, bohužel můj první kontakt s TWM skončil fiaskem. Kromě XBilla jsem nebyl schopný nic udělat. Ani rozchodit hardware. Kamarád mi poradil, abych zkusil rekompilovat jádro, z čehož mi šel mráz po zádech. Takže moje první setkání s Linuxem skončilo vlatně dřív, než se mohlo začít.

No comments: